Elke school heeft een eigen cultuurbudget. Wij voeren hiervan de administratie. Het budget is bestemd voor de brede ontwikkeling van kinderen. Scholen zetten het budget in voor betekenisvolle activiteiten voor kinderen.
Misschien wat minder creatief en interessant als alle andere informatie op onze site, maar we willen onze administratieve route voor het (door)sturen van facturen toch even hier vermelden. Zo kunnen we het administratieve proces zo snel en goed mogelijk afhandelen en hebben we onze administratie netjes op orde!
Voor scholen (aangesloten bij Cultuurpad):
FACTUUR DOORGESTUURD NAAR ONS
Veel scholen sturen ons facturen van cultuurmakers- en instellingen door ter betaling. Dit is geen probleem, echter staan deze facturen vaak op naam van de betreffende school. Deze facturen dienen aan ons gericht te zijn en moeten onze NAW gegevens bevatten.
Zorg er dus voor dat de facturen die door ons betaald moeten worden onderstaande gegevens bevatten:
Stichting Cultuurpad
Inzake <naam school>
Postbus 7048
5980 AA Panningen.
NB: Zorg ervoor dat op de factuur vermeld staat om welke school het gaat. Dit zorgt voor een vlotte afhandeling van de betaling.
DECLARATIE VAN EEN FACTUUR
Indien school zelf reeds een factuur (of andere bon) heeft betaald en bij ons wil declareren om dit uit het cultuurbudget van de school te betalen, dan kan dat middels het nieuwe declaratieformulier (let op de oude versie is niet meer geldig!).
Het formulier dient volledig te zijn ingevuld en te worden ondertekend door de leidinggevende van de school, tevens dient de originele factuur of bon te zijn bijgevoegd.
Facturen kunnen gestuurd worden naar administratie@cultuurpad.nl.
Voor makers of instellingen :
Stuur je ons een factuur voor je diensten op een van onze scholen? Zorg dan dat de NAW gegevens van Cultuurpad ons op de factuur staan. Zorg ook dat we weten om welke school het gaat.